Yorumlar

Avatar Seçimi Yapın
10.09.2019 16:58:47 Zaa

Ugurcan zeki merih caglar umut Yusuf irfancan hakan Emrekilinc kenan cenk

cevapla (0) (0)
10.09.2019 15:34:26 Basarılar

Altay veya ts nin kalecisine ragmen neden mert oynuyor biri 21 diğeri 23 yasında çok iyiler sonra ozan tufanın bu derece aşırı formda iken 11 çıkması şart bide su emre belozoglu nu oynatma be sakatlanir felan Fb nin Hayatı biter valla

cevapla (1) (0)
10.09.2019 14:36:15 gsli dede

emrenin bitik futboluna kaldık ya yazıklar olsun.

cevapla (3) (4)
10.09.2019 14:27:23 ANADOLU

KARDEŞİM BİR ANADOLU TAKIMINDAN OYUNCULARI SÜR DE BAKALIM NE OLUYOR GÖRELİM. EMRE KILINÇ BUNLARA BİR ÖRNEK YAZIKTIR...

cevapla (3) (0)
10.09.2019 13:05:13 gercekler

enes unala sans ver hoca sans cenk kazmasina verdigin surenin aynisini ver 19 yasinda cenkden daha iyi kariyeri vardi

cevapla (6) (0)
10.09.2019 13:03:49 adsız

yani tekrar aynı kadroyla sahaya cıkıyorsan andorra karşısında yokları oynayan ileri üçlüyle Şenol hoca sen bu işi bırak lütfen 90 dk. gördüklerimiz ortada ,umarım vazgeçer bu 11 den

cevapla (3) (1)
10.09.2019 12:55:15 EFEDAYI

Beşiktaş'ta bu kadar yabancı arsında banko oynayan Gökhan ve Caner yok ; Zeki ve Umut var .Hayret ?

cevapla (3) (0)
10.09.2019 12:35:23 Bi bahane

Bütün toplar emrede toplansın mı? En mühim soru bu.son on yedi yıldır Türkiye'yi,türk futbolunu TFF'yi,mhk'yı,tahkimi sen yönet sonra da GS şampiyon olsun. Bu size çok koyuyor olmalı.

cevapla (0) (1)
10.09.2019 12:08:03 OFK's

Emre Beleşoğlu gibi 40lık amcalardan medet umuyorsak şimdiden geçmiş olsun...

cevapla (2) (6)
10.09.2019 12:04:07 GS

Sonuç,1-1 buna şükür diyeceksiniz.

cevapla (1) (1)
10.09.2019 11:32:11 Turkiye

Umarim yeneriz... Yinemi Turkiye 10 kisi oynayacak.. moldovanin defansi hayirli olsun cenkle birlikte 12 kisi oynayacaklar.... senol hocanin hediyesi.... moldova bize bir tesekkur borclusun.....

cevapla (2) (1)
10.09.2019 10:54:22 Oynayacağız topun...

İnşallah gruptan çıkmazlar. Yoksa rezil oluruz bir 8 tane de milli takım olarak yeriz.

cevapla (1) (6)
10.09.2019 10:30:52 ADAMSSS

MAÇA FORVET OLAMADAN ÇIKIN DAHA İYİ OYNARIZ CENKTEN BİR CACIK OLMAZ

cevapla (3) (5)
10.09.2019 10:24:07 ozkan

hakan, irfan, emre geçen maçı katlettiler cenk'te çok formsuz yerlerine yok mu oynayabilecek babayiğitler

cevapla (4) (1)
10.09.2019 10:15:34 OLMADI

koskoca ÜLKeDE cenk ten iyisi yokmu yahu cenk nedir ya

cevapla (4) (1)
10.09.2019 10:03:23 hakan

şans akıyo. son dakikada olsa yine moldovayı yenerler.

cevapla (1) (3)
10.09.2019 09:57:35 fransaray

Bence Selçuk inan, ömer bayram,şener, adem mutlaka ilk 11'de olmalı !

cevapla (5) (15)
10.09.2019 09:57:32 Altın Kuşak 2020

Cengiz Ünder, Burak Yılmaz, Abdülkadir Ömür, Mahmut Tekdemir, Okay Yokuşlu SAKATLAR arkadaşlar!!!

cevapla (11) (0)
10.09.2019 09:52:58 kalenderr

Nerde Fransayı 3-0 yenen milli takım nereye gitti gören var mı

cevapla (3) (3)
10.09.2019 09:50:58 asd

özletmeseler iyi. futbolu zaten unutturdular...

cevapla (1) (0)