Yorumlar

Avatar Seçimi Yapın
11.09.2019 22:58:52 Ali

Ne de olsa dünya üçüncüsü yapan teknik direktör Şenol hoca. Adam gibi adam. O kadar

cevapla (0) (0)
11.09.2019 15:01:56 Ben buyum

Fazla gaz vermeyelim, yarın bir maç kaybettiği zaman da nasıl sa gömeriz. Zaten ne sevmesini ne yermesini bilyoruz. Sonuçta görevimi yapmaya geldi.

cevapla (0) (0)
11.09.2019 14:27:33 ...sarıçizmeli...

...yolun bahtın açık olsun...adam gibi adam derler ya...işte öyle biri...

cevapla (2) (0)
11.09.2019 14:23:27 CEMİL MAKAT

lütfen zoruna giden fatoş terimciler yorum yapmasın nede olsa onlar fransa milli takımını tutuyo hırbolar

cevapla (3) (1)
11.09.2019 14:11:40 Hakan

Fransız Himmetsporluların nasılda zoruna gidiyor şenol hocanın başarısı. Fatihe Kebapcı selo dersini verdi zaten

cevapla (3) (1)
11.09.2019 13:45:40 Ali

Fatih terim kebapçılarla uğraşırken takım baya prestij kaybına uğradı. Allahtan şenol güneş var.

cevapla (4) (1)
11.09.2019 13:28:49 aa

yine fatih terimin mirasına kondu adam...

cevapla (0) (9)
11.09.2019 13:01:39 Subduer

Fatih Terim kininiz yüzünden Emre Belözoğlu'nu bile övüyorsunuz, ne çabuk unuttunuz yaptıklarını? Eğer O'nu milli takım Fatih Terim alsa neler derdiniz? Nankör herifler EURO 2008'de 3'üncü olan takımın başında kim vardı? Çakma filozofun TR liginde yaptıklarını ne çabuk unuttunuz? Yüzsüzler.

cevapla (2) (14)
11.09.2019 12:55:44 Akad

Demek ki neymiş işin başındaki adam yerli ve milli olunca birde dini imanı para değilde memlekete hizmet etmek olunca oluyormuş demek. Birileri sıfır çektirdiği milli takım için tazminat peşinde koşar arsız yüzsüz biride dünya şampiyonu olamadık diye milletinden özür diler. Ama bu memlekette yüzsüz

cevapla (10) (4)
11.09.2019 12:53:01 Selçuk

Dün milli takımımızı izlerken tottenhamı izler gibi keyif aldım. Tebrikler milli takım. Bi ara paslardan başım döndün. İrfanı beğeniyorum daha az pas hatası yapması dileğiyle bizleri daha fazla mutlu edecek bir milli takımın oluşturulduğunu aynı istikamette devam etmelerini bekliyorum. Gururumuzsunu

cevapla (6) (0)
11.09.2019 12:52:03 M61

FATİH TERİM ARTİSİ İLE KAYBETTİĞİMİZ PARA VE YILLARA YAZIK

cevapla (15) (4)
11.09.2019 12:26:01 Nihat

tebrik ediyorum herkesi ancak bizim millet pohpohlanmaya gelmez sonra bir yerlerimiz kalkıyor ne oldum delisi oluyoruz özellikle futbolcularımız.Bunu en iyi yapanda basın.Şenol hoca ve futbolcuların dikkatinin dağılmasına zafer sarhoşluğuna girmelerine izin verme lütfen.

cevapla (4) (0)
11.09.2019 12:25:22 efe

4 gol attık çok güzel ama,bu kadar yozlaşmış futbol da var malesef .

cevapla (1) (1)
11.09.2019 12:21:43 doğrucu davut

çakma filozof diyenlere çakıyor birer birer. büyüksün hocam.

cevapla (8) (2)
11.09.2019 12:10:35 Tokatlı

Düşünsenize Fatih terimin olduğunu.. Ya sonuncu ya da sonda 1. ydik.. 2002 deki Dünya kupasında Şenol hoca sayesinde 3. olmuştuk..

cevapla (9) (3)
11.09.2019 11:59:10 Tosun

Güneşli günler geldi ülkeme parator yok pirimci oyuncu yok kavga yok küfür yok futboll var helal olsun hocam sizlere

cevapla (10) (2)
11.09.2019 11:50:15 eren

şenol güneşin eseri olduğu kadar ülkede yabancı kuralının eseridir bu başarı .. ! ülkede yabancıyı serbestleştirmek her zaman yabancıyla rekabet kuran Türk oyuncu demektir.. Yurt dışında ne kadar yerli oyuncu var son 5 yılda giden bir bakın anlarsınız .. ! artık susun bence

cevapla (1) (0)
11.09.2019 11:40:38 Cingöz

Helal olsun Türk Milleti Milli takıma küsmüş maçlarını dahi izlemiyorlardı, şu anda severek maçlarımızı izliyoruz, helal sana Şenol hoca, helal size mücadele eden futbolcular

cevapla (3) (0)
11.09.2019 11:10:42 avrupa fatihiymiş galatasaray.

imPARAtora organize olmasalardı oda yapardı..!!!:)))

cevapla (6) (1)
11.09.2019 11:02:24 VATANDAŞ

İŞTE HOCA TERİM DE TERİM VALLAHİ TERİM TÜRKİYEDE GS DEN BAŞKA TAKIM ÇALIŞTIRAMAZ BAŞARILI OLAMAZ NEDEN ADAMDA TEKNİK YOK GS YE KÜFÜR EDEREK HAKARET EDEREK TOP OYNATIYOR BAŞKA BİR BOK YAPTIĞI YOK ADAMIN MİLLETİN GÖZÜ HOCA GÖRSÜN

cevapla (8) (2)