Yorumlar

Avatar Seçimi Yapın
12.09.2019 02:26:47 Mart

Kim bilir hangi monser liselinin donem arkadasi ki konuyu kapatmaya calisiyorlar. Bu konu uzasa liseden dogal uyelik kaldirilir cunku. Bu dinozorlarin alayi da silinir giderler.

cevapla (1) (2)
12.09.2019 01:08:52 Hasan Hüseyin

İdam gelsede kurtulsak artık

cevapla (0) (0)
11.09.2019 19:12:38 Aydın

Müdür zaten seninki Türkiye’de olmayacak duaya amin demek

cevapla (4) (0)
11.09.2019 18:46:06 bülent

kalbindeki feneri silemezsiniz asla en azından fetöcü deil hakan şükür gibi vatan haini deil en azından hakan şükürde galatasaraylı unutmayın

cevapla (1) (5)
11.09.2019 18:43:05 Yuh

Cinconlar cirlamaya baslamis. Keske ayni dirayeti hakan sukurle arif erdemi kongre uyeliginden cikarirken gosterseydini, yavrummm. Adamlari oylamayla atamadiniz kongre uyeliginden o derecesiniz yani!

cevapla (3) (5)
11.09.2019 18:09:06 Brujuva bebeleri

Bu memlekette bi sürü okul ve bi sürü ogrenci var.diger okullarada böyle nitelikli adamlar atayin.hangi takimi tutarsa tutsun.ne yapmis gs lisesinden cikanlar memelekete çağ mi atlatmiş.

cevapla (4) (2)
11.09.2019 17:11:24 Yetmez

Yetmez , okuluda bıraksın.Galatasaray lı bitti mi ? Bunu buldunuz

cevapla (3) (2)
11.09.2019 16:56:22 GSBJK

FENERLİ ÖĞRENCİ DE ALMAYIN..DİĞER ÖĞRENCİLERİN AHLAKINI BOZARLAR

cevapla (6) (4)
11.09.2019 16:54:29 Erdi

Ne saçma ülke

cevapla (4) (1)
11.09.2019 16:43:20 ahmet taş

Senin gibi müdür olmaz olsun hiçmi gururun yok onlar düşmanlık yapıyor semde diz çöküyorsun biraz onurlu duraydın açmı kalacaktın

cevapla (5) (0)
11.09.2019 16:24:42 dogan

fenerbahçe ülkemizin takımı gayet normal bişey başka bir takımın taraftarı olmak gs lisesinde kac öğrenci fb taraftarı.. ama anormal olan şu bi zamnalr gs lisesinde fransa bayrağı olması. bu normal değildi fransa başka bir ülke çünkü

cevapla (3) (6)
11.09.2019 16:14:37 yorum

Galatasaray Lisesi ile Galatasaray Spor Kulübü'nü birbirinden ayırmaya çabalayan bu kişinin Galatasaray Lisesi müdürü olması kabul edilebilir değildir. Ayrıca nasıl bir Galatasaray markası hayranlığına sahipse bir Fenerbahçe Spor Külübü üyeliğinde bulunmuş olmasına karşın Galatasaray'ın eğitim marka

cevapla (2) (1)
11.09.2019 16:08:31 hes

Adamla uğraşmayı kesin.Eğitime gönüllü olduğunu görmüyormusunuz?

cevapla (1) (2)
11.09.2019 15:58:45 Voossss

Müdürolacak kişi GS lı olmalı o kadarrrrr...kimse tatava yapmasın. Hoşgörü treni kalktı canım. Adeta GS a savaş açılmış bir dönemde bu ne lahana turşusu ?

cevapla (3) (3)
11.09.2019 15:52:47 deget

E tabi fetöcü,hakemsaraylı takım alıştı hainlerin,teröristlerin liseyi yönetmesine!Şerefli bir insan geldiği zaman bünye kaldırmıyor...

cevapla (2) (7)
11.09.2019 15:46:09 ALBAYRAK

Galatasaray Lisesi'ni kırklayacak adam fenamı?

cevapla (1) (4)
11.09.2019 15:41:44 ANADOLU

Kahrolsun kahpe bizansın takımları...

cevapla (1) (3)
11.09.2019 15:36:15 şşş

yani adam fenerlimiymiş, ve o okulun müdürü, gül gül öldük

cevapla (3) (2)
11.09.2019 15:29:16 _kuLaLi_

fenevin lisesine cimbomlu müdür atansaydı, kongre üyeliğinden değil müdürlükten istifa ederdi;))..

cevapla (5) (3)
11.09.2019 15:27:48 MASAL ANLATMAYIN

HANİ FUTBOL BİRLEŞTİRİCİYDİ..BU DÜNYADA FUTBOL KADAR İNSANLARI BÖLEN BİRBİRİNE DÜŞMAN EDEN ZIVANADAN ÇIKARAN BİR OLAY DAHA YOKTUR...

cevapla (5) (2)