Yorumlar

Avatar Seçimi Yapın
02.12.2019 18:55:46 adb

emekliyi halettin eyt mi kaldı.

cevapla (0) (1)
02.12.2019 16:03:35 lin005

Fener değil, kime olursa olsun, kural hatası varsa ve kural uygulanmıyorsa bu namertliktir.

cevapla (5) (1)
02.12.2019 15:26:14 er

bi fenerli olarak tiksiniyorum. baydım. sanki eze eze oynadılar da. hakem dogru yaptı ama gecen hafta hata yaptı bunda da hata yapsın denilir mi ya. gecen haftayı git şikayet et. ilgili kurullara. bu hafta dogruysa saygı duy. koca karı gibi yemin ediyorum içim şişti artık. mızmız cocuk gibi fb

cevapla (7) (11)
02.12.2019 15:24:18 aff

fenerbahce klubu genlerinde bu var. genetiği bu. illa bir isyan. yeni birşeymiş gibi algı yaratılıyor bence. sanki hakemler standart kararlar veriyordu da. 2 sene önce babelin golu gs macında iptal edildi. sonra bjk yenildi. ve sonrakı macları almasına ragmen 4. oldu.

cevapla (2) (8)
02.12.2019 14:42:07 DENIZ GEZMIS

Adam gibi oynayin formanin hakkini verin.Rakibi,hakemleri,kurallari bahane etmiyeceksiniz.FB formasi tasiyosaniz.Hepsini alt edeceksiniz.Icim sisti artik bu yakarmalardan.

cevapla (5) (6)
02.12.2019 14:39:54 Hata Kural

Fenerin yüzde yüz kazanacağı bir kural hatası federasyona giderse kesin kazanır.Ama kimse duymasın Göztepe sahaya 11 kişi ile çıktı.

cevapla (1) (6)
02.12.2019 14:10:43 hadibakalım

ulan her hafta kural hatası yapılıyor zaten ne zoruna gitti baydıysa sen ve senin gibileri baymıştır attığın manşete bak ben 6SARAYLIYIM diye bağırıyor adamsan yayınlarsın

cevapla (10) (4)
02.12.2019 14:02:40 kara şahin

ben daha önce yazmıştım buraya. feneri şampiyon ilan edin. lig bitsin. boşuna zaman harcamayalım. adamlar ağlamaktan şikayetten yorulmadılar.

cevapla (7) (15)
02.12.2019 13:48:43 bd

senin de bu soru cümlesi şeklindeki manşetlerin bizi baydı seni gidi habercinin çocğu seni. Allah ın cinconluları sizi. Bu kdr belli etme be kardeş.

cevapla (14) (4)
02.12.2019 13:47:28 06

manşete bak hem haklısın deyip hem de her hafta kural hatası baydı demek neyin kafası ?? her hafta kural hatası yapılıyosa bu kural hatasını normalleştiriyo mu itiraz edilmeyecek mi ??

cevapla (13) (0)
02.12.2019 13:39:04 ddddd

şikeci fener itiraz etmiş serdar aziz adamın kafasına tekme attı kırmızı kart ustelik aynı serdar ardından gol attı yani anlıyacagınız yenilip belki fark yiyeceginiz mactan hakem sayesinde yırttınız

cevapla (6) (6)
02.12.2019 13:22:27 vb

Peki fenere karsi verilmeyen goller verilmeyen kartlardan bahsetseniz her isiniz dalavere sikebahce

cevapla (3) (6)
02.12.2019 13:17:18 isa

kardeşim kuralı niye yontarak yazıyosunuz alt metinde iki takımdan oyuncu ceza sahasına girerde gol olursa gol verilir diyo onu yazsanıza

cevapla (2) (0)
02.12.2019 13:10:09 ömer k

Siz hep feneri kötülüyorsun baymadı diyeceginize neden hakemlerin başının bukadar hata yapmasına bişey demiyorsunuz neden istifaya çagırmıyorsunuz neden temiz futbol yerine kirli oyunları gün yüzüne çıkarmıyorsunuz anlamış degilim siz demiyecekseniz bu kirli oyunlara kim diyecek soruyorum size sadec

cevapla (3) (0)
02.12.2019 13:08:46 DİKKAT ÖNEMLİ

ya görün artık lütfen FEBE YÖNETİMİ ; febe savunma = sağ bek ; florent hadergjonaj kosovalı 1.82 lik 25 yaşında ,,,,,sol bek ; dario melnjak hırvatistanlı 27 yaşında 1.80 boy , STOPERLER ; Kolarov ve Gustavo ,,,, emrenin yerine irfancan ! mosesin yerine visca ! rodrinin yerine emre kılınç !

cevapla (0) (0)
02.12.2019 12:47:51 yorumcu

bu sefer kim göz ucuyla bakmış :D

cevapla (0) (0)
02.12.2019 12:40:54 tiryaki

İmamoğlu zihniyeti!

cevapla (3) (1)
02.12.2019 12:39:53 195

Ali koç ve şikebaçe'nin federasyonu emredersin der yeniler.Aslında şikebaçenin itirazına gerek yok.Federasyon şikebaçenin beraberlik ve yenilgisinde maçı hükmen şikebaçeye vermeli.Neoluyormuş maç tekrarı.Üzmeyin adamları,Emrenin adamlara kasti tekme atacak gücü kalmamıştı

cevapla (5) (4)
02.12.2019 12:19:47 Erra

tamam bir daha söylemezler. Onlar ermis muradina......

cevapla (0) (0)
02.12.2019 12:12:21 hürses

Malatyanın buz gibi geçersiz sayılan golünde, emre ve serdarın verilmeyen kırmızı kartlarında da hakem hatalıydı desenize.

cevapla (10) (8)