Yorumlar

Avatar Seçimi Yapın
03.12.2019 15:23:34 hakan

yahudi oyunuymuş şu bu kendinizi kandırmayın. messi hakkıyla alıyor ödülü. o ödülleri verenler sizden daha adaletlidir emin olun. yahudilikle falan alakası olsaydı kas gücü golcülükten başka özelliği olmayan ronaldoya 5 kez nasıl bu ödül verildi? bırakın bu işleri. messinin hakkıdır yüzdeyüz.

cevapla (1) (0)
03.12.2019 11:58:51 can ALİ

Ronaldo ya vermezler.Ödül aldığı ALTIN ayakkabıyı Açık artırmayla satıp parasını FİLİSTİN' çocuklara gönderdi.

cevapla (2) (2)
03.12.2019 11:55:32 can ALİ

Yahudilerin AĞLAMA duvarını sıklıkla ziyaret etmesinin sonucu ödüle layık görülüyordur. Oylama fasa fiso,Ronaldo ödülü satıp FİLİSTİNLİ parasını çocuklara gönderiyordu.

cevapla (2) (1)
03.12.2019 11:40:12 SaMi

Ronaldo yahudi değil?

cevapla (0) (1)
03.12.2019 10:44:37 Halıl

Mecburen geçecek çünkü Israılde aglama duvarında agladı..Yahudı oldugu için Messiye verılmiştır..

cevapla (3) (3)
03.12.2019 10:23:32 xxxx

Ya arkadaş liverpool şampiyonlar ligini kazandı virgil van dijk en başarılı hatta o yıl çalım dahi yemedi neye göre veriliyor bu ödül messiye sadece forvetler gol atanlar bu ödülü alacaksa o zaman sadece forvet mevkileri aday gösterilsin bıktık messi nin ödül almasından !

cevapla (2) (5)
03.12.2019 10:22:31 israil lobisi iş başında

İsrail lobisi iş başında hepsi o, yoksa futbolculuk da messi Ronaldo'nun eline su dökemez. Messi'yi arjantin milli takımında görüyoruz, sıradan bir futbolcu yanında gıcını kaldırmayan futbolcular olmadığında bir hiç.

cevapla (3) (6)
03.12.2019 09:31:59 GOAT MESSİ

Futboldan anlamayan adamlar yahudi lobisi diye kendini avutuyor hahaha. Avutun avutun dünyanın en iyisi 6 Ballon d'Or la Lionel Messi.

cevapla (6) (3)
03.12.2019 09:08:17 OrmanKanunları

bu adam hiç oynamasa gene ballon dor u alır çünkü yahudi uşağı yahudiler ise kendi uşaklarını yüceltmeyi pek severler böylece daha da güçlü uşaklık edebilirler

cevapla (6) (5)
03.12.2019 08:14:19 AYZ

yAHUDİ LOBİSİ SAYESİNDE ALIYOR ÖDÜLLERİ. AHLAKSIZ SİYONİST BU ADAM. RONALDO ADAMDIR.

cevapla (19) (12)
03.12.2019 07:58:38 türkkk

ronaldo filistine yardım etti diyen arapseverler o filistin bizi sırtımızdan vurdu yine vuracak bunu unutmayın

cevapla (16) (3)
03.12.2019 07:57:01 alperennn

tartışmasız dünyanın gelmiş geçmiş en iyisi.. yok yahudiymiş filan o başka iş.. adamın istatistikleri aralarındaki maçlar sonaldoya fark atıyor..

cevapla (11) (6)
03.12.2019 07:53:19 GARİP

Adamın arkasında Yahudi Lobisi var...

cevapla (10) (10)
03.12.2019 07:50:42 yazık

adam ağlama duvarında poz verdi ne sandın insanlar da oynayarak kazanıyorlar diye futbol peşinde koşuyor

cevapla (6) (6)
03.12.2019 07:27:19 FATİH

Şu messi 34 üne gelsin görecem böyle oynayabilecek mi

cevapla (4) (6)
03.12.2019 07:07:01 ego

messi ne alaka yaaa.. şampiyonlar ligini alamadı, milli takımda fıss çıktı.. sadece ispanya ligi yetiyor mu ballon dor için :(((

cevapla (12) (4)
03.12.2019 06:50:09 Şşşşt...

Ronaldo kendiyle yarışır, messi ise Ronaldo ile yarışır.

cevapla (11) (8)
03.12.2019 02:42:17 adalet

pabucumun yıldızı

cevapla (6) (9)
03.12.2019 02:34:29 eren

yahudi oyunu varmış da.. ronaldo da 5 kere kazandı. o zaman nasıl aldı ödülü? o ödül kazanırken yardım ettiği varsayılan filistinli müslümanlar mı en iyi futbolcuyu seçiyordu? hiçbir adeletsizlik taraflılık falan yok bal gibi de messinin hakkıdır bu ödül. sadece çok gol atmak yetmez bu ödül için.

cevapla (11) (8)
03.12.2019 01:30:12 caner

messiyi ronaldo ile karşılaştırmak bile büyük bir hata. ronaldo sadece golcü bir futbolcu ama bu en çok gol atma yarışması değil. filistine yardım eden kim yardım etti kim yardım etmedi yarışması da değil bu. yılın en iyi futbolcusu seçiliyor. messi de bunu fazlasıyla hakediyor.

cevapla (10) (8)