Yorumlar

Avatar Seçimi Yapın
11.09.2019 15:37:08 Kangoo Jumps

Anlasilan Senol Hoca herkese oturtmus, Gavur sevicileri sizi, Ulan bu memleket Gs, Fb, Bjk 'den ibaret değil, Futbol Istanbul degil. Rabbim sen bize bir Fatih, birde Ulubatli Hasan daha nasip eyle. Bizans oyunlari=Istanbul.

cevapla (1) (0)
11.09.2019 12:28:29 Doğrucu

2 maç aldı başladı yine felsefe yapmaya bırak kardeşim sen işini yap maç nasıldı oyuncular nasıldı destek göstek bırakın bunları artık her röportajda alakasız birilerine laf yetiştirme çabası önce sen vaz geç bu işlerden.

cevapla (1) (9)
11.09.2019 12:10:49 Gelecek mi O gün?

Siyasiler iç ve güç mihraklar, sporcular nifak tohumu ekenler diye diye oturdukları koltukları terk etmemek için çeşitli sebepler oluşturmaya devam ediyorlar. Bırakın bu algı işlerini, kimse adını, adresini söyleyin de halk da bir bilsin gizemli iç ve dış düşmanları, yeter akılla dalga geçtiğiniz.

cevapla (1) (4)
11.09.2019 11:51:05 özkan

Milli takımımıza ve yurtdışında bizi temsil eden tüm kulüp takımlarına branş ayrımı yapılmadan samimi olarak destek verilmeli. Şenol hoca keşke (İtici, kavgacı tavırlarını benim de sevmediğim) Volkan Demirel’e, milli forma üzerindeyken küfür edildiğinde de aynı cümleleri kullanarak demeç verseydi. S

cevapla (2) (1)
11.09.2019 11:47:35 Adamın biri

Gs'cilere diyor. Yazık, bazı gsciler gs yi milli takımın bile önünde görüyorlar

cevapla (5) (4)
11.09.2019 11:32:34 sporcu

Tv'da spor programı yapan kişiler halkın aklıyla resmen alay ediyorlar. Bakıyorum bazı maçlarda hakemlik hiç bir şey yok pozisyonları yorumluyorlar o dogru bu dogru su dogru eee sonuç hakem maçı katletti. Ya kardeşim kendin diyorsun kararlar dogru kendin diyorsun hakem maçı katletti hayırdır ya!!

cevapla (2) (0)
11.09.2019 10:49:51 miço

herkes işini yapsın ukalalık yapmasın biz sonuna kadar destekliyoruz zaten...

cevapla (5) (0)
11.09.2019 10:29:11 emre

ozaman işin olmayan şeylere karışma işini yap sen işini yaptıktan sonra kimse sana bşe diyemez mesela yabancı kuralı baydı artık bu konu ikide bir gündeme getirip ortalığı germe

cevapla (8) (11)
11.09.2019 10:22:05

Sen ,1 adım at , bu millet seni kucaklar ,el üstünde tutar ...

cevapla (7) (3)